К основному контенту

Гавана

*Г*аваонитское лукавство презлейшее сотворили иерархи Церкви Русской, Святой Руси народ православный предавше, егда лобзание иудино сотвориша, от народа сокрывшеся, на иноземщине языческой в граде Гаване, на распутии путей поднебесных.
Обаче не напрасны жертвы святых церкви нашей, за веру православную от еретиков, не токмо исповедание, истязания, тяготы приявше, но даже и до смерти пострадавше, иже пред престолом Божиим ныне предстоят, о нас слабых, малодушно допустивших предательство сие, моляся и поя грозному Судии: Аллилуиа.

*А*д вселукавный возсмеяся, сердца же верных Христовых восплакали, внегда виде сие беззаконие, яко собирашеся во едино не в дусе Христовом и истине, но в злобе и хитрости коварной, да прельстити чад верных Церкви Христовой, сладкоречием еретическим уловляемых. Возможно ли было сие, аще начальницы церковные, в гордости сатанинской не умыслили, да упразднят соборы поместные, полнотою церковной исполненныя, угрызением великим идеже начальныцы токмо, от народа укрывшеся, советы нечестивые сотворяют, народа Христова слова лишая разумнаго?
Обаче не возмогут нечестивый совет сотворшие, пети Богу Всевышнему, подобно отцам нашим, Святое Православие не предавшим и ныне в незаходимой славе пребывающим: Аллилуиа.

*В*дати овец Христовых на расправу волкам злохищным земнаго царства устроителям, соглашашеся начальницы церковные, по образу земной власти правление свое устрояя, идеже не благодать Христова просвещает всех, но лукавство, обман и коварство всезлобное, не апостольким смирением право правяще, но лукавыми речами обманными.
Преподобные отцы наши российские! На Руси Святой пожившие, и Небеснаго Царствия ныне снискавшие, помолитеся о нас заблуждающих, вслед лукавых правителей влекущихся, не отдайте Церкви Русской на разграбление волкам зверохищным, но подайте нам избавление, от руки Христа жизнодавца, да поем и мы вкупе с вами песнь сладчайшую: Аллилуиа!

*А*ли не заслужили грознаго посещения Божия люди российские подклонением выи своей под иноземное иго презлейшее, чужебесием и забвением заветов отеческих и небесной красоты Православия? Велико милосердие Божие, грехи многия Своим чадом прощающее, но не безконечно терпение Владыки от безконечной злобы и лжи человеческой, понуждаемо.
Внегда же посетит Господь Землю Русскую, тогда же от грома небеснаго, отворит очи душевныя человек русский и знамением крестным осеняемый, обаче не произвольною волею, но Божиим гневом понуждаем, воспоет всесильному Богу, наказывающему неразумных детей Своих, ихже любит: Аллилуиа.

*Н*овин ваших, владыки лукавые, николиже приимет Святая Русь, на латинския ваши объятия мы ответим молитвой ко Христу и Владычице об избавлении от ересиархов нечестивых и всемилостивый Царь наш Небесный сотворит и избытие.
Козни ваши упрямо творимые, с князем мира сего приложившимся, подвигают паче нас на молитву, на причастие Богу Небесному.
Ибо лучше умрети нам, за Христа Сына Божия, неже послушливо сатане льстивому предавати веру Святую Православную.
Да помилует Бог наш Святую Русь, и ведомые Пречистой Владычицей, воспоем вкупе Богу сладчайшему: Аллилуиа.

*А* когда над Святою землей Русскою, воцарится Царь Православный чаемый, горько будет всем обманутым сладкоречием и злобой коварною, не возмогут они пети сладостно, песнь Богородице Пречистой Владычице, но скрипеньем зубов оглашаеми, пойдут в муку к врагу сатанинскому, идеже червь на трапезу ужасную поджидает брашна нечистаго.
Ныне нам, живя в Церкви Воинствующей не пристало брести в церковь холуйствующую, пред земными князьями раболествуя, житие бо наше грядущее, со Христом быти в Церкви Святой, Торжествующей.
Те же кто сохранил Православную веру чистую в пору злой зимы и жестокаго мраза, а в сердцах своих Христа Бога премилостиваго, воспоет со святыми Руси Святой торжествующе, в Лето Господне: Аллилуиа.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Акафист мученику Антонию Апамейскому

Краегранесие: Антонию мученику приношение Кондак 1 *А*нтонию мученику приношение молитвенное совершаем, Троице Святей до смерти послужившему и Царствие Небесное наследовавшу, емуже радостию поем: Радуйся, мучениче Антоние, Троическую любовь кровьми живописавший.

Акафист преподобному Иоанну Кассиану Римлянину

Краегранесие: Авве Иоанну похвалу приносим Кондак 1 А*вве Иоанну похвалу приносим, сей бо воистину есть муж многомудрый, зрящий на небесех ныне Бога, еже достигл еси очищением сердца, сия бо есть истинная цель жизни человеческой -достижение Царства Божия. Радуяся научениям твоим, потщимся избегати всего еже может возмутити чистоту и спокойствие нашего духа, яко вреднаго, и таковаго надежнаго помощника в пути сем многотрудном имея, с любовию сердца воспеваем ти: Радуйся, преподобне Иоанне Кассиане, сосуде Святаго Духа преисполненный. Икос 1 В*елие смирение показует имя твое, Иоанне Кассиане, ибо всяк идый путем Господним и смиряяйся, непщует пустым сосудом себе быти, иже по-латински - касси именуется, яко не имущим в себе ни добродетелей, ни достоинства. Но токмо прииманием в себе Духа Святаго, возрастати от силы в силу возмогает. Именование таковое, паче нам подобает, имущим пустые сосуды душ наших, обаче от любящих сердец наших, отче Иоанне, яко сосуду преисполнену благодати

И явишася пред ними яко бляди глаголи их (Лк.24:11).

В Елисаветградском Евангелии текст еще не правленый: "И явишася пред ними яко бляди глаголи их. и не емлеаху им веры". В Елизаветинской Библии:  "И яви́шася предъ ни́ми я́ко лжа́ глаго́лы и́хъ, и не вѣ́роваху и́мъ". Ранее находил сие слово в Богородичном акафисте "... оставиша Ирода яко блядива, не ведущи пети: Аллилуиа". Где-то, слышал, есть в других литургических текстах, но в Евангелии пока встретил впервые. Насколько понимаю, это было правлено после того, как на Святой Руси стали править бабы-императрицы и народ их стал называть блядями. Даже в указах Алексея Михайловича встречается наименование иноземцев, как "блядских детищ". Но, кажется, Анна Иоановна, издала указ о запрещении этого слова в употреблении.